مگه این رفتار ها رو از عمد انجام میدم؟

خرید بک لینک
بعدشم رفتار من خیلی بد نیس

تو خیلی بزرگش کردی

اصن تو اون موقع خودت مگه از روی عمد اینطوری میکردی؟

دنباله چی هستی تو؟؟ نه تنها بخاطر اون باهات نموندم

چون واسم زندگی و یه عمر زندگی کردن خیلی مهم تره

رفتار الان من خیلی بهتر از رفتار اون موقع تو هستش

تو هش توضیحی هم نداری واسه اون موقع

اما من حتی دلیل هاشم به خودتم گفتم

عشق بي نهايت...

ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 20:45

صفحه بندی