اگ نتونستی چرا اون موقع که پشیمون شده بودم
میخواستم برگردی
قبول نکردی
گفتی منم میخوام زندگی کنم
گفتی بقول خودت هش سایز ما به هم نمیخوره چه قد چه وزن
سر آخرم گفتی که خودتم میدونی بابام منو به تو نمیده
البته اشکال نمیگیرم از حرفات
همشون درست بودن
اما اینکه میگی هر روز میام اینجا
یعنی حرف جدید داری!
یعنی نتونستی دل بکنی!!
من نمیگم کامل فراموشت کردم
بعضی وقتا یادم می افتی
بعضی چیزا که یادم میاد بغض میکنم گریه ام میگیره
اما دیگه با واقعیت کنار اومدم
امیدوارم تو هم بتونی با واقعیت کنار بیای
همین
لطفا به این پستم هم جواب بده
ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154