چرا همش خودتو به یادم میندازی؟!
چرا نمیذاری عذاب هام تموم شه؟
چرا کاری میکنی تو برزخ باشم؟؟؟
اگ تموم شده رابطه و بقول خودت دیگه بهم فک نمیکنی جریان چیه پس؟؟؟
دقیقا حرفت چیه الان آخه
حرفتو رک و پوست کنده بگو با
هر چی تو بگی همونو انجام میدیم
میخوای چیکار کنیم؟ انتظارت از من چیه الان؟
هرچی بگی همونه
حرفتو بگو
اینقد منو عذاب نده
بگو چی میخوای جون داداشت؟
چرا اینقدر بلاتکلیف میکنی منو آخه
هرچی بگی همونو انجام میدم
لطفا زود جواب بده
+ نوشته شده در دوشنبه هفتم فروردین ۱۳۹۶ساعت 16:26  توسط بی نام |
عشق بي نهايت...ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال میکنید
برچسب: ممنون, نویسنده: بازدید: 172