از بابت تبریک دومت هم بازم ممنون
سال های پیش یادت میرفت کلا روزشو هم که حتی یه تبریک خشک و خالی هم بگی
خوشحالم که دیگه قرار نیس بخاطر این چیزا ناراحت بشم
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 14:16  توسط بی نام |
از بابت تبریک دومت هم بازم ممنون
سال های پیش یادت میرفت کلا روزشو هم که حتی یه تبریک خشک و خالی هم بگی
خوشحالم که دیگه قرار نیس بخاطر این چیزا ناراحت بشم
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 14:16  توسط بی نام |
ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال میکنید
برچسب: ممنون, نویسنده: بازدید: 180
ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال میکنید
برچسب: ممنون, نویسنده: بازدید: 172
چیزی هم ازت ندارم
تو قول میدی که هیچ وخ با زندگی من کار نداشته باشی؟ زندگيمو خراب نکنی؟
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم فروردین ۱۳۹۶ساعت 19:32  توسط بی نام |
ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162
لطفا هر اتفاقی افتاد برنگرد به سمت من
چون واسه هر دومون گرون تموم میشه
مطمئن باش منم بمیرم هیچ وخ کاری بر علیه تو نمیکنم
این آخرین پستم بود
ازت خواهش میکنم برای آخرین بار هر اتفاقی افتاد، زندگی منو خراب نکن
منم عوضش قول میدم زندگی تو رو خراب نکنم
خدانگهدار
+ نوشته شده در پنجشنبه سی و یکم فروردین ۱۳۹۶ساعت 15:24  توسط بی نام |
ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال میکنید
برچسب: خیالت, نویسنده: بازدید: 165
اما من جواب تو رو دادم
بهتر بود تو هم همین کارو میکردی!
ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187