عید برا تو هم پیشاپیش مبارک باشه
از بابت تبریک دومت هم بازم ممنون
سال های پیش یادت میرفت کلا روزشو هم که حتی یه تبریک خشک و خالی هم بگی
خوشحالم که دیگه قرار نیس بخاطر این چیزا ناراحت بشم
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 14:16  توسط بی نام |
