درسته که اجبار نیس به هم جواب بدیم
اما من جواب تو رو دادم
بهتر بود تو هم همین کارو میکردی!
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 22:54 توسط بی نام |
عشق بي نهايت...
ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: پنجشنبه 4 خرداد 1396 ساعت: 16:32