بعدشم والا من هیچ وخ نگفتم تموم کنیم
گفتم تصمیم بگیریم بعد 2 ماه
من گفتم که اگ نری منم بد قولی میکنم
غیر این چیزی نگفتم اصلا
اینکه گفتم اگ از دستت بدم تقصیر تو هستش
بخاطر یه چیز دگ گفتم......
سه شنبه بعد از ظهر تماس بگیر بگم چیه
عشق بي نهايت...
ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113