چون کسی که عاشق باشه هیچ وخ اونطوری نمیشد ک تو شده بودیبعدشم اینقدر خودت اذیت نکنبذار ببینیم بعد محرم و صفر چی پیش میادبعدشم حواست هس مهر ماه داره تموم میشه؟ چرا فقط ادعات میشه؟؟اگ زنگ زده بودی به معلم قبلیتالان حل شده بودشایدم من خعععلی گرم شده بودم الان اما تو فقط میخواستی با دوستات باشی...... عشق بي نهايت...
ما را در سایت عشق بي نهايت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 7:48