
چرا خبری ازت نیست؟؟...
ادامه مطلب
چرا از تلفن خونتون باهام تماس نمیگیری؟؟؟ xa0چی شده آخه؟؟؟xa0 نگرانم بفهم...
ادامه مطلب
با مامانم رفته بودیم خرید دکتر هم رفتم چون بدجوری سرما خوردمxa0 اما اصن نمیدونم چرا آنتن نمیداده واستxa0 خلاصه شرمنده امxa0...
ادامه مطلب