همین کارو میکنم خیالت راحتxa0 تو هم بشین فقط ادعات بشه انگار با حرف زدن چیزی ثابت میشه نه اگ مهم بود واست به حرفم ارزش قاعل میشدی!! xa0...
اما جواب ندادن اصن کار درستی نیست!!...