
واقعا نميدونم چی بگم بهت اگ دستم بهت میرسید باور کن میکشتمت الانxa0 خیلی خیلی عصبی هستم تو بد بختم کردیxa0 همه ی امید هامو به باد دادی همشو...
ادامه مطلب
تو منو به خاک سیاه نشوندی خدا بگم چیکارت کنه نباید اس میدادی!!!! میفهمی؟؟؟؟xa0 ریدی به زندگیم به آینده ام...
ادامه مطلب
چرا خبری ازت نیست؟؟...
ادامه مطلب