فردا یعنی یکشنبه همxa0 از ساعت 10 تا 11 میتونم حتما در تماس باش اون موقعxa0 بعدشم میگی جواب نمیدی چی بگم؟؟ اون چه حرفی بود گفتی صاحاب چیخمسان؟؟؟...